Monday, May 21, 2007

Sommarpanik!!

Iiihh vad ska jag göra i sommar igentligen? Jag känner verkligen att alla runtomkring mig har massa planer men jag vet verkligen inte, antagligen kommer det blir Marstrand, Båstad och Fjällbacka m.m. men still.. jag hade verkligen känt för något galet denna sommaren, precis som förra, som att åka på språkläger fast det känns nästan lite lame nu, roliare att bara sticka med massa tjejkompisar. Borde verkligen prata med killarna om deras Frankrike resa, kanske kan ordna så att ett gäng tjejer åker samma vecka. Hade varit kul.

Saker att ordna till sommaren.

1. Träna till den där beach 2007 kroppen. ( Sluta med godiset )
2. Börja sola redan nu, ( Jag menar okej, sommaren är till för att bli brun men vem vill sitta brevid M på stranden nu i början som är brun som en neger?) Hu, inte jag iallafall.
3. Plugga inför alla slutprov, det är ju nu det gäller eller hur?
4. Bara ha kul varje helg med hela gänget, vem vet hur länge det kommer hålla nu när alla splittras på Gymnasiet? Så vitt jag vet är det inte många som kommer hålla ihop på samma skolor. ( Tragiskt )

/ JJJJ

No comments: